مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان:
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از پیگیری موضوع تامین آب کشاورزی شادگان به صورت ویژه، در بازدید از این شهرستان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب کشاورزی آن صورت گرفت، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 20 January 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، عباس صدریان فر در حاشیه بازدید از شهرستان شادگان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب کشاورزی در این شهرستان و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، مشاور استاندار، فرماندار شادگان، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیرعامل شرکت آبیاری زهره و جراحی و جمعی از مسولین استانی انجام شد، در گفتگو چهره به چهره با کشاورزان اظهار کرد: با توجه به عدم تحقق پیش بینی های هواشناسی شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و در حال حاضر منابع آبی ما در سد مارون محدود است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری کشاورزان برای کاهش آسیب به ذی نفعان در شرایط کم آبی،تصریح کرد: در شرایط موجود نقاط حساس و مهمی از جمله تامین آب شرب، آب مورد نیاز نخیلات و کشت های دائم از اولویت های مهم سازمان آب و برق است که باید در ماه های پیش رو با برنامه ریزی صحیح و مدیریت آبی خوب تا پایان سال انجام شود.

صدریان فر ادامه داد: در روزهای آتی جلساتی با محوریت میزان رها سازی و یا چگونگی رها سازی از نظر زمانبندی و مقدار آن در شورای سازگاری کم آبی و شورای کشاورزی در سطح استانی تشکیل می شود.

وی افزود: در این خصوص بررسی های کارشناسی انجام می شود و میان دستگاههای مرتبط در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهد شد؛ سازمان آب و برق در واقع مجری سیاست ها و تصمیم های این دستگاهها است و امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که برای تمامی کشاورزان همراه با خیر و برکت باشد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بر لزوم رعایت نوبت بندی در بالا دست و پایین دست در رساندن آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: عنایات خداوند متعال را نباید فراموش کنیم و همه کشاورزان عزیز دعا کنند تا از رحمت خدواند بی نصیب نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار