کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 18 January 2024

تابناک / مینا فراز
کمتر دانشجوی دانشگاه های اهواز در رشته زبان انگلیسی را می توان شناخت که استاد احسان نمازیان دوست را نشناسد و سر کلاس درس او حاضر نشده باشد، استادی که توجه به فراگیری مسائل علمی و پژوهشی و تحقیقی برای او یکی از علاقمندی های روزمره را تشکیل داده و باعث شده که وی به عنوان پژوهشگر برتر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب معرفی و رتبه دوم در بین محققان کشور را کسب کند.
او در کنار تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه های بزرگ اهواز به خوبی رسم استادی را بدون خستگی و با حساسیت خاص به دانشجویان و فراگیران علم یاد می دهد و همواره در جهت پیش برد اهداف علمی و پژوهشی از پای نمی نشیند و خستگی برایش معنا ندارد .
جالب اینجاست که نمازیان دوست دستی بر قلم دارد و علاقمند به حوزه رسانه و مطبوعات است و اینکه سردبیر دو نشریه روانشناسی دیجیتال و روانشناسی آموزش است و این مهم از او در کنار مسائل علمی ، یک متخصص و آگاه به مسائل اجتماعی و رسانه ساخته است.
اما بی شک انگیزه جوانان کشور برای آموزش در دانشگاه ها می بایست مورد توجه قرار گیرد و اینکه با در اختیار قراردادن بهترین امکانات آموزشی و رفاهی، زمینه ای فراهم شود تا اساتید جوان و خبره دانشگاهی کشورمان در کنار موضوع آموزش و تدریس، به تجربیات و دانش خود بیافزایند و به اساتیدی بین المللی برای ایران سربلند تبدیل شوند.
زیرا اعتقاد داریم کسب علم در کنار فعالیت های پژوهشی و تحقیقی در دو بخش مهم نفت و دانشگاه کاری بزرگ است که می تواند هم در موضوع اقتصاد کشور و هم در زمینه تولید و بهره وری بیشتر و هم در موضوع علم آموزی اتفاقات بزرگ و شگرفی را رقم بزند.
به زودی روبروی استاد نمازیان دوست خواهیم نشست و با او در رابطه با موفقیت هایش و راه های رسیدن به موفقیت و چگونگی کسب رتبه برتر پژوهشگر ملی مناطق نفتخیز جنوب و رتبه دوم در بین محققان کشور را به گفتگو خواهیم نشست.

نویسنده/مینافراز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار