مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۵۸۱ خانوار شامل ۲۱ درصد خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 18 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند طی سال‌های گذشته راه اندازی و تمام اطلاعات مددجویان در آن ثبت شده و از این طریق اموراتشان پیگیری می‌شود.

وی گفت: طی سال جاری ۸۱ هزار و ۴۵۲ درخواست در سامانه ثبت شده که ۳۰ درصد درخواست‌ها توسط مددجو و ۵۷ درصد درخواست‌ها توسط مددکار و ۱۲ درصد توسط مراکز نیکوکاری در سامانه ثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی افزود: طی ماه جاری اردوی الکفیل با ۴ هزار و ۳۰۰ مورد خدمت در مرکز خراسان شمالی برگزار شد که در حوزه چشم پزشکی یک هزار ۲۵۰ نفر ویزیت و یک هزار نفر عینک رایگان دریافت کردند و ۳۶ مورد نیاز به جراحی چشم داشتند که در دست پیگیری و اقدام است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۵۲ هزار و ۵۸۱ خانوار شامل ۱۰۴ هزار و ۸۶ نفر که ۲۱ درصد خانوار استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

الهی راد تصریح کرد: ۳۳ درصد مردان و ۶۷ درصد زنان، ۲۶ هزار و ۹۸۸ نفر زن سرپرست خانوار، ۱۵ هزار و ۵۷۷ دانش آموز، ۳۰ درصد شهری و ۷۰ درصد روستایی و ۹۵ درصد معیشت بگیر و پنج درصد سایر خدمات آمار و اعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد در خراسان‌شمالی هستند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار