مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان سرپل ذهاب طی مواردی به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 18 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شرکت آب و فاضلاب موظف به افتتاح آبرسانی به ۴۵ روستای شهرستان سرپل ذهاب تا نیمه شعبان (ششم اسفند ماه سال جاری)، رفع مشکل آبرسانی به روستاهای باقی‌مانده شهرستان تا شهریور ماه ۱۴۰۳، پيگيری جذب اعتبار و تکمیل باقی‌مانده پروژه دفع آب‌های سطحی و اجرای شبكه فاضلاب شهری با توجه به دستور كتبی معاون پارلمانی وزیر نیرو در جریان سفر به شهرستان بود و قرار شد در این رابطه متن مكاتبه‌ای به امضاء استاندار محترم تهیه شود تا پیگیری لازم از طریق استانداری به‌عمل آيد.

مصوبات شرکت آب منطقه‌ای شامل تعيين تكليف آب مورد نیاز کشاورزان دشت ذهاب جنوبی (بريموند) تا پایان سال مالی جاری) و پيگيری رفع مشکل نیروگاه برق آبی پیران تا پایان سال جاری بود.

اداره‌کل راه و شهرسازی موظف به رفع مشکل و تحویل زمین ۵۳ هکتاری نهضت ملی مسکن بابا اسکندر به بنیاد مسکن حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، پیگیری تأمین زمین مورد نياز برای اجرای طرح نهضت ملی مسكن در شهرستان سرپل ذهاب حداکثر تا پایان سال جاری، تكميل و تحويل بلوک مسکن مهر شهید شیرودی (۷۶ واحدی آسیب دیده از زلزله سال ۹۶) تا نیمه شعبان سال جاری، بررسی سوابق و پيگيری اجرای توافق به‌عمل آمده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص احداث تقاطع غیر همسطح كل داوود تقاطع سرپل ذهاب به قلعه شاهين و پیگیری و اخذ مجوز كميسيون ماده ۲۳ اجرای بهسازی و تعریض محور سرپل ذهاب-ازگله-ثلاث باباجانی تا پایان سال جاری شد.

مصوبات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شامل پيگيری و اجرای رفع موانع نقاط حادثه‌ساز شهرستان و همکاری با اداره‌کل راه و شهرسازی در اجرای تقاطع غیر همسطح کل داوود بود.

شرکت برق منطقه‌ای غرب موظف به پيگيری احداث نیروگاه خورشيدی ۶۰ مگاواتي شهرستان سرپل ذهاب به‌گونه‌ای که تا پایان خرداد سال ۱۴۰۳ وارد مدار شود، تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت سرپل ذهاب با همکاری فرمانداری در رفع معارض محلی (پيگيری رفع مشکل و فعال نمودن نیروگاه پیران) شد.

مصوبات اداره‌کل حفاظت محیط زیست شامل پرداخت کلیه مطالبات ناشی از خسارات وارده به مردم تا پایان سال جاری، فنس کشی زيستگاه آهوان قراويز در راستای پیشگیری از خسارت به مزارع کشاورزی مجاور بود.

مصوبات شرکت شهرک‌های صنعتی شامل ايجاد ناحيه صنعتی ۴۲ هکتاری پس از تمام مراحل اداری و اخذ مجور شورای برنامه ريزی و توسعه استان حداکثر تا پایان سال جاری و همچنین فسخ قرارداد زمين‌های فريز شده در شهرک صنعتی سرپل ذهاب و واگذاری جديد از طريق مزایده تا دهه مبارک فجر بود.

اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موظف به در اولویت قراردادن واحدهای راکد شهرستان از طريق كمک‌های فنی، اعتباری و ساير تسهيلات بانكی تا پایان سال جاری و صدور مجوز مرکز نمايشگاهی بعد از معرفی سرمایه‌گذار و محل ایجاد توسط فرمانداری شد که در این رابطه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شهرداری و ديگر نهادهای عمومی غير دولتی مورد تقاضا است.

مدیریت امور شعب بانک ملی ایران موظف به بخشودگی جرایم تسهيلات بانكی كليه بانک استان به شرط تصفيه شد، همچنین اداره‌کل مدیریت بحران استانداری‌ موظف به پيگيری جذب اعتبار برای تكميل پروژه‌های نيمه تمام ساختمان‌های اداری، مراكز فرهنگی و مساجد آسیب دیده از زلزله سال ۹۶ شد.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف به اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای تکميل هنرستان البرز شهرستان سرپل ذهاب به اداره‌کل نوسازی و تجهيز مدارس، اختصاص ۳۰ ميليارد ریال برای تكميل اردوگاه دانش آموزی سراب گرم به اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و تخصيص كامل ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبشار پیران شد.


مصوبات فرمانداری سرپل ذهاب شامل پیگیری تأمین زمین و جانمایی محل احداث بازارچه صنايع دستی با در نظر گرفتن ترغیب مردم و مسافران در ورود به شهر، تعيين نقاط حادثه ساز با تشکیل کمیسیون ایمنی راه‌ها در شهرستان و ارسال مستندات به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان براي پيگيری، تصویب و اجرا، تعيين محل و معرفی سرمايه‌گذار برای اخذ مجوز احداث محل نمایشگاه دائمی در شهرستان به اداره کل صنعت معدن و تجارت، رفع معارض محلی اجرای پست ۴۰۰ کیلو وات و پيگيری و ارسال مستندات لازم به حوزه معاونت سياسی، امنيتی و اجتماعی در خصوص تعریض گردنه، پاتاق، احداث کلانتری دوم و استقلال هنگ مرزی بود.


معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری موظف به پيگيری ايجاد سایت بازیافت زباله‌های شهرستان‌های غربی با محوریت سرپل ذهاب با استفاده از توان بخش خصوصی، تأمین قیر رایگان مورد نیاز آسفالت معابر خاكی شهر سرپل ذهاب در محدوده بافت مصوب، مساعدت در احداث تقاطع غیر همسطح کل داوود مسیر بزرگراه کربلا از محل اعتبارات

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار