صحت انتخابات خانه مطبوعات خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تایید شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 17 January 2024

به گزارش پایگاه خبری تابناک خوزستان انتخابات خانه مطبوعات خوزستان 28 آذرماه همزمان با انتخابات سراسری در سایر استانها با شور و هیجان خاصی در استان خوزستان و با استقبال جامعه رسانه مواجه و برگزار شد.
این انتخابات که ساعت اتمام آن چند باری تمدید شد با 32 کاندید در رسته های مختلف انجام گرفت که 9 نفر از کاندیداهای این دوره در بخش خبرنگاران، خبرگزاری ها، سرپرستی روزنامه ها، مدیران مسئول و بازرسی توسط جامعه رسانه استان انتخاب شدند.
گفتنی است خانه مطبوعات استان خوزستان در این دوره ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دکتر منادی و همچنین خانم بحیرایی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و آقای ملایری مسئول حراست و آقای حسین لازم سعیدی سرپرست گروه رسانه و تبلیغات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور پرشور اصحاب رسانه در انتخابات که قطعا باعث همدلی و اتحاد بیشتر خواهد شد، تصمیم بر تلاش حداکثری جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه دارد و در این راه با استفاده از همکاران رسانه ای و تشکیل کمیته ها و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوران موفقی را پشت سر بگذارد.
لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات تیم کارشناسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوصله و دقت به موضوع معترضین به نتیجه انتخابات پس از استعلامات لازم پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار