مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین باید نگاه گسترده ای به حوزه استحفاظی خود اعم از فرهنگ و رسانه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 16 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، حسین براتی در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و انتخاب اعضای هیات مدیره توسط اعضای این خانه، بیانگر تعهد و تخصص انتخاب شوندگان است و امیدواریم در راستای تقویت نام قزوین، اعتلای فضای رسانه‌ای و ارتقاء فرهنگی و اجتماعی استان گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود: «رسانه» در رشد فرهنگ و پرورش فضای فرهنگی استان و کشور نقش آفرین است و هرکس در این عرصه پا می‌گذارد باید از دقت نظر بیشتری برخوردار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: در این دوره از فعالیت خانه مطبوعات استان قزوین باید بهتر از هر زمان دیگری نسبت به انجام تعهدات در زمینه های فرهنگ و ارتقاء کیفی مسائل اجتماعی اقدام شود. مخاطبین خانه مطبوعات، عموم مردم و نیز مخاطبین عضو خانه مطبوعات هستند که باید در مسیر آگاهی رسانی به هر دو بخش، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات پررنگ‌تر و فعال‌تر عمل کنند.

براتی اضافه کرد: از سوی ۲۰ استان باید فرایند اساسنامه خانه مطبوعات طبق تیپ ابلاغ شده انجام می‌شد و بر این اساس در قزوین نیز این امر به دور از هرگونه سوگیری صورت گرفت. اعتراضاتی هم انجام شد که آن ها را با تأنی و استدلال پاسخ دادیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین باید نگاه گسترده ای به حوزه استحفاظی خود اعم از فرهنگ و رسانه داشته باشند و نگاهشان به افرادی هم که عضو خانه نیستند، باشد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: معتقدم اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات می بایست در انتخاب مدیرعامل اشتراک نظر داشته باشند تا کمک کار آنان باشد و در اعلی ترین شرایط، مساعدت لازم را با هیات مدیره خانه داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اذعان کرد: با توجه به نزدیکی موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم، می‌طلبد رسانه‌ها طبق فرمایش رهبری، تنور انتخابات را داغ کنند.

براتی با اشاره به هجمه های زیاد دشمن علیه نظام اسلامی و بیان اینکه پرداختن رسانه‌های فارسی زبان در خصوص ایران از روی دلسوزی، اخلاص، تعهد و تقید و دغدغه نیست، ادامه داد: لازم است اصحاب رسانه در راستای اعتلای نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و امیدآفرینی، نقش بسزایی ایفا کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار