امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با حمله به یمن، یکی از احمقانه‌ترین اقدامات خود را مرتکب شدند، گفت: آن‌ها راه به جایی نخواهند برد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 12 January 2024

حجت‌الاسلام  سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه هر زمان که استکبار جهانی ضربه خورده، گروه‌های تروریستی خود را به میدان آورده است، گفت: شب گذشته، آمریکا و انگلیس با حمله به یمن، یکی از احمقانه‌ترین  اقدامات خود را مرتکب شدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کردند، اما نمی‌دانند راه به جایی نخواهند برد و این موضوع، نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است و امیدواریم به زودی، شاهد پیروزی فلسطین باشیم.
وی افزود: موضوع غزه، مصداق عینی قدرتِ مردمی است، زیرا مردم رژیم صهیونیستی را شکست داده‌اند و رژیم کودک‌کش اسرائیل، هنوز نتوانسته است در برابر مقاومت پیروزی به دست آورد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه در نظام مردم سالاری دینی، نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند، گفت: دشمن از این موضوع واهمه دارد و سعی می‌کند مردم را از انقلاب دور کند، اما ملتِ همیشه در صحنه ایران، با بصیرت و آگاهی، در انتخابات پیش رو باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار