فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 14 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد محرز شد که گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور را به یکی از استان‌های جنوبی دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی‌های همه‌جانبه، مأموران هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان، قاچاقچیان با ۲ دستگاه خودروی سواری در محور‌های مواصلاتی استان کرمان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان شناسایی و در عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی نیسان متوقف شد.

موقوفه‌ای به تعقیب و مراقبت خودروی سواری ۴۰۵ متواری توسط پلیس اشاره کرد و افزود: سرانجام سرنشینان پژو خودرو را کنار جاده رها کردند و از محل متواری شدند.

موقوفه‌ای از دستگیری سه نفر در این ارتباط خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی خودروها، ۱۸۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و ۵۰ کیلوگرم حشیش را که به‌طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاق مواد مخدر استمرار دارد، از عموم مردم خواست تا با اعلام هرگونه اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد ایفای نقش کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار