مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: ۳ هزار مددجوی این استان از ۴ هزار و ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 14 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی اظهارکرد: ۳ هزار مددجوی این استان از ۴ هزار و ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره‌مند شدند.

وی گفت: این گروه جهادی ۲ هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی، یک‌هزار و ۳۵۰ خدمت بینایی‌سنجی و ۵۴۰ خدمت پزشک متخصص ارائه کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی افزود: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۲۰ پزشک، دندانپزشک و متخصص در مصلای امام خمینی (ره) شهر بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد.

الهی‌راد با اعلام اینکه بیش از ۲ هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی برای مددجویان انجام گرفت، تصریح کرد: یک هزار و ۳۲۸ خدمت کشیدن دندان، ۸۲۲ ترمیم، ۱۳۴ مورد کامپوزیت و ۱۳۳ خدمت عصب‌کشی انجام شد.

وی با اشاره اینکه طی این مدت ۵۴۰ خدمت ویزیت پزشک متخصص برای مددجویان انجام گرفت، ادامه داد: در این اردو یک هزار و ۳۵۰ مورد معاینه بینایی‌سنجی انجام و یک هزار عینک تجویز شد که پس از آماده‌سازی تحویل این افراد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی، گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیاز آن‌ها برنامه‌ریزی انجام شده بود.

الهی‌راد بیان داشت: این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران برگزار شد.

گفتنی است؛ این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافتند و به مددجویان و نیازمندان بیمار این استان خدمات مختلف ارایه دادند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار