غلامحسین فاتحی حافظ چهارمحال‌ و بختیاری در مسابقات کشوری قرآن کریم بخش معارف نهج‌البلاغه رتبه نخست را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 14 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال‌ و بختیاری، اختتامیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش‌های معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در شهر مقدس قم برگزار شد.

غلام‌حسین فاتحی و منصوره رضوان قهفرخی زوج قرآنی اهل فرخ‌شهر به عنوان نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در بخش معارف نهج‌البلاغه به این مسابقات اعزام شدند.

غلام‌حسین فاتحی چهره قرآنی چهارمحال و بختیاری توانست رتبه نخست کشور را در این رشته کسب کند.

وی معلم آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری و حافظ کل قرآن است که نزدیک به سه دهه در عرصه آموزش و پرورش نیرو‌های قرآنی در دارالقرآن فرخ‌شهر فعالیت کرده است و تا کنون بیش از ۲۰ مقام برتر کشوری را در کارنامه دارد.

این حافظ کل قرآن کریم از سال ۱۳۹۰ علاوه بر تقویت و مرور محفوظات، به صورت جدی به تفسیر قرآن روی آورده و تا کنون بر نیمی از تفسیر قرآن نیز مسلط است که در این زمینه مقام‌های کشوری متعددی کسب کرده و مهم‌ترین آن‌ها کسب رتبه نخست کشوری در تفسیر ۱۰ جز در سال ۱۳۹۳ است.

در همین سال این حافظ کل قرآن، مدرک تخصصی حفظ را از دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کسب کرد که معادل لیسانس علوم قرآنی است و همین امر باعث شد که علاوه بر تدریس زیست‌شناسی، به عنوان معلم قرآن نیز در مدارس مشغول فعالیت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار