رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی مساجد استان برای میزبانی از معتکفین رجبیه، گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف از روز ۲۲ دی ماه در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 14 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به  نقل از مهر عباس سروری با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب و تاکید بر اینکه شرکت در مراسم اعتکاف به مؤمنین بسیار سفارش شده، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است با حضور گسترده مردم به ویژه جوانان این مراسم در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شروع ماه رجب و آمادگی برای برپایی اعتکاف، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت نام معتکفین از روز ۲۲ دی ماه آغاز شده تا در تمامی شهرستان‌های استان از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب این مراسم بر پا شود.

رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف به مدت سه روز از پنجم تا هفتم بهمن ماه به ۲ صورت حضوری و ثبت نام اینترنتی انجام خواهد گرفت که در مکان‌های مشخص شده برای اعتکاف ثبت نام حضوری از علاقه مندان به عمل خواهد آمد.

سروری ادامه داد: مسجد جامع و مسجد چهارمین شهید محراب در محله الهیه ویژه بانوان، مسجد حاج شهبازخان ویژه آقایان، مسجد عمادالدوله واقع در بازار زرگرها ویژه دانش آموزان و زندان دیزل آباد کرمانشاه ویژه زندانیان میزبان معتکفین این شهر خواهد بود.

وی به لزوم برپایی مراسم اعتکاف در تمامی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: مساجد جامع همه شهرستان‌های استان کرمانشاه برای شرکت عموم مردم آماده سازی خواهد شد و بر اساس استقبال مردم از این مراسم معنوی مقرر شده در سال آتی این مراسم به صورت گسترده‌تر در تمام نقاط محلی برای اعتکاف مهیا شود.

سروری در پایان یاد آوری کرد: همچنین برای اعتکاف مردم مناطق روستایی یکی از مساجد روستای بیلوار و برای دانشجویان نیز دانشگاه رازی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار