رئیس اورژانس استان زنجان از مصدومیت پنج خانم در برخورد خودروی پراید با دیوار پل زیرگذر خبر داد و گفت: در واژگونی خودروی پژوه 405 هم پنج آقا که همگی زیر 20 سال بودند مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 12 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از گزارش دو تصادف به اورژانس طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات مربوط به برخورد پراید با دیوار پل زیر گذر و واژگونی پژوه ۴۰۵ بوده است.
رئیس اورژانس استان زنجان محل وقوع تصادف نخست را اتوبان ۲۲ بهمن زیر پل زیر گذر بعد از سه راه امجدیه اعلام و تصریح کرد: این سانحه پنج نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
وی ادامه داد: مصدومان برخورد پراید با دیوار زیرگذر سه خانم ۳۹ ساله، دختر بچه دو ساله و پسر ۹ ساله بودند که توسط کد فرهنگ و دو مصدوم دیگر خانم‌های ۷۰ و ۴۲ ساله بودند که توسط کد بهشتی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان آیت‌اله موسوی انتقال داده شدند.
رئیس اورژانس استان زنجان دیگر حادثه گزارش شده به اورژانس را مربوط به واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ عنوان کرد و گفت: این تصادف در بخش زنجانرود روستای اسفجین به سمت حاج آرش روی داده است.
وی از مصدومیت پنج نفر در واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد و گفت: مصدومان این حادثه بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند که همه آن‌ها آقا و در رنج سنی ۱۶ تا ۱۹ سال بودند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار