فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون پلیس استان قزوین بالغ بر ۲۹٠٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 11 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که بیش از پیش در دستور کار فرماندهی نیروی انتظامی قرار گرفته، مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بالغ بر ۲۹٠٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر که شامل ۱۵۲۵ کیلوگرم تریاک، ۱۲۰ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلوگرم شیشه، ۱۸ کیلوگرم هروئین، ۱۷۵ کیلوگرم مورفین و ۸۱۳ کیلوگرم و... می باشد، را کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری ۳۱۳۰ نفر که در امر قاچاق، حمل و نگهداری مواد مخدر دست داشتند خبر داد و افزود: در این مدت ۱۵۳۴ نفر معتاد متجاهر در سطح استان جمع آوری و برای ترک اعتیاد به کمپ ها معرفی شده‌اند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: ۱۱۷۶ طرح امنیت اجتماعی از ابتدای سال در محلات، مدارس، دانشگاه ها و ... و با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در استان اجرا شده است‌‌.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در موضوع کنترل محورهای مواصلاتی استان، گفت: با توجه به فعالیت پلیس اتوبان، مقدار قابل توجهی مواد مخدر در محور های استان کشف و در این راستا ۹۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین از تشکیل ۳۲۵۶ فقره پرونده مرتبط با جرائم مواد مخدر و ارجاع آن به مقامات قضایی خبر داد و گفت: تعدادی از قاچاقچیان به اقدامات بازدارنده توجه نمی کنند که بر این اساس مجازات آنها تشدید می شود.

سردار ابراهیمی در پایان اذعان کرد: پلیس به صورت ۲۴ ساعته آماده شنیدن هرگونه اخبار مربوط به مواد مخدر است و از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک، با تماس با پلیس ۱۱۰، در کنترل و ارتقاء امنیت اجتماعی، نیروی انتظامی را یاری کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار