نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه کشور با ۱۲ درصد ناترازی ارائه شده است، گفت: میزان ناترازی لایحه بودجه در چند سال گذشته ۴۰ درصد بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 11 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران تفاوت درآمد و هزینه در لایحه بودجه دولت را منفی ۳۰۰ همت اعلام و اظهار کرد: این مبلغ ۱۲ درصد مبلغ کلی بودجه را شامل می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ناترازی لایحه بودجه نسبت به گذشته بهبود یافت است، افزود: تجربه چند سال گذشته ناترازی ۴۰ درصدی لایحه بودجه بود که عملکرد این دولت بهبودیافته است.

وی جابه‌جایی شهرک روی را در شرایط فعلی غیرممکن دانست و افزود: موضوع اصلی در این مورد، عدم صدور مجوز برای توسعه در همه ابعاد است.

طاهری سلب امتیاز از مالک روغن‌نباتی جهان را لازم و در راستای کمک به احیای این واحد و تعیین تکلیف این واحد کم‌نظیر به لحاظ تجهیزات اعلام کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای با تاکید بر وجود زمینه برای حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات پیش‌رو گفت: پیش‌بینی من برای مشارکت حول‌وحوش ۵۰ درصد است.

وی به مسئله غزه اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت در چنین موقعیتی نبوده است و وقایع روی داده این رژیم را که همه توجه خود را متوجه حزب‌الله کرده بود غافلگیر کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بازدارندگی، اقدام قاطع، هشدار و بازگشت به شرایط قبل را چهار رکن عملکردی رژیم صهیونیستی در شرایط مشابه دانست و تصریح کرد: با وقایع روی داده همه چهار رکن این رژیم زیر سؤال رفته است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس خبر‌های موثق رژیم صهیونیستی به ۱۴ درصد از امکانات حماس آسیب‌زده است، ادامه داد: تنها مشکل موجود در این شرایط تاب‌آوری مردم منطقه است که آنهم باتوجه‌به شرایط زندگی مردم این منطقه باید بین آوارگی در سرزمین مادری و یک کشور دیگر یکی را انتخاب کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار