ماموران نیروی انتظامی در شهرستان های قاینات و سربیشه خراسان جنوبی از قاچاقچیان 8 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف 8 دستگاه خودروی شوتی را توقیف کردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 11 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، ماموران انتظامی ماموران نیروی انتظامی در شهرستان‌های قاینات و سربیشه خراسان جنوبی از قاچاقچیان ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف ۸ دستگاه خودروی شوتی را توقیف کردند.

کشف ۳۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت تویوتا و ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس ازهماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۵ دستگاه خودروی «شوتی» در سربیشه

سرهنگ علی اکبر عرب پور، جانشین انتظامی سربیشه هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به ۵ دستگاه سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروها، ۴ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار