شورای اداری استان
دستگاه ها از در اختیار قرار دادن امکانات به نامزدهای انتخاباتی دریغ نکنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 06 January 2024

استاندار اصفهان در شورای اداری  استان اصفهان وظایف دستگاه های اجرایی را در روزهای باقیمانده تا ۱۱ اسفند (زمان برگزاری انتخابات )تشریح و بر هماهنگی بین دستگاه های در این خصوص تأکید کرد.

سیدرضا مرتضوی افزود:مدیران دستگاه ها مکلف هستند، تا یک ماه قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی ، امکانات خود همچون سالن اجتماعات و تابلوهای تبلیغاتی را برای استفاده عادلانه در اختیار نامزدها قرار دهند.

سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه اگر مسوول دستگاهی در زمان مقرر، امکانات خود را اعلام نکند مطابق قانون جرم است و پیگرد قانونی دارد، افزود: این قانون جدید انتخاباتی، کاهش هزینه نامزدها و افزایش مشارکت عمومی را به همراه دارد .

وی با بیان اینکه  از دستگاه ها خواسته شده متناسب با نیازهای ستاد انتخابات استان،پشتیبانی های کامل همچون تأمین نیروی انسانی را داشته باشند، افزود: نباید از نامزدی جانبداری شود که به سلامت انتخابات آسیب می زند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان هم در این نشست با بیان اینکه،مردم سالاری دینی، گفتمان جمهوری اسلامی است،گفت:سیاست کلی دولت ، اجرای انتخابات ذیل چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است.

محمدرضا جان نثاری با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمعه ۱۱ اسفند امسال، افزود: وظیفه همه مسوولان دستگاه های اجرایی است که تمام ظرفیت‌های خود را برای فرآیند انتخابات به کارگیرند .

وی با بیان اینکه انتخابات تا به امروز همیشه سالم برگزار شده است،گفت: در این زمینه، رعایت قانون ملاک است.
جان نثاری با تأکید بر اطلاع‌رسانی فراگیر به مردم در اجرای فرآیند انتخابات، گفت: در این دوره در ستاد انتخابات برنامه‌ریزی کردیم تا همه مراحل و فرآیند انتخابات با حضور رسانه‌ها اجرا و گزارش همه مراحل انتخابات را از طریق رسانه بویژه صدا و سیما به اطلاع مردم برسانیم.

وی تأکید کرد : افزایش مشارکت نیازمند امیدآفرینی در جامعه است و باید بستر امیدآفرینی همگانی فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت : سیاست خود اکثریت‌پنداری از طریق دشمن در انتخابات اسفند امسال دنبال می‌شود از این رو هر فردی بگوید مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند، عامل مستقیم یا فریب خورده دشمن است.

مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان هم در این نشست به مناسبت ۱۵ دی روز گزینش گفت: وظیفه این نهاد این است که بین نیروهای انسانی، بهترین‌ها را برای هر مجموعه انتخاب و اگر ضعف یا نقصانی وجود دارد، آن را برطرف کند.

حجت الاسلام رسول مرجوی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت هر مجموعه است و این ظرفیت نیازمند محافظت و دقت عمل است، افزود: نهاد گزینش، بهترین جایگاهی است که می‌تواند این ظرفیت را برای نظام حفظ کند چون اگر نیروی انسانی هر سازمان دارای توانمندی و انگیزه باشد ، نه‌تنها از خسارت‌های احتمالی در این حوزه جلوگیری می‌کند بلکه منجر به رشد و تعالی کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار