مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از برگزاری 44 مرحله اردوی جهاد دامپزشکی در مناطق کم‌برخوردار این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 09 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا حسینی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبری در حمایت از تولید داخلی و محرومیت‌زدایی، اداره کل دامپزشکی استان در ۹ ماهه سال جاری با همکاری دستگاه‌های همکار ازجمله سپاه استان، سازمان جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، دهیاری‌ها، عشایری و بسیج دانشجویی ضمن حضور در مناطق کم برخوردار و کمترتوسعه‌یافته استان، نسبت به خدمت‌رسانی به بهره‌برداران اقدام کرد.

وی گفت: خدمات‌رسانی به دامداران مناطق کم‌برخوردار و کمترتوسعه‌یافته و ارائه خدمات دامپزشکی به‌صورت رایگان هدف اصلی برگزاری اردو‌های جهادی دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اضافه کرد: در ۹ ماه سال جاری در هشت شهرستان تابعه استان سمنان، ۴۴ اردوی جهاد دامپزشکی در پنج محور نظیر واکسیناسیون رایگان ۱۹ هزار و ۵۵۴ رأس دام و سم‌پاشی شامل بدن دام ۸۳ هزار و ۷۲ رأس و جایگاه دامی ۶۰۴ هزار و ۲۰ مترمربع انجام شد.

حسینی بیان کرد: واکسیناسیون رایگان ۱۰۲ هزار و ۷۲۶ قطعه طیور بومی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای یک هزار و ۱۲۶ نفر از بهره‌برداران و همچنین معاینه و درمان رایگان پنج هزار و ۵۶۵ رأس دام در مناطق کمترتوسعه‌یافته استان انجام شد.

وی تصریح کرد: بی‌شک اعتقاد به روحیه جهادی و استفاده از جوانان جهادگر بخش عظیمی از مشکلات روستاییان را برطرف خواهد کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: می‌توان با روحیه تحول‌گرایانه جهادگران، اقدامات ماندگاری را برای این قشر زحمتکش جامعه رقم زد و با توجه به شعار سال بر اساس منویات رهبری در راستای مهار تورم و رشد تولید، دامپزشکی با کار و مدیریت جهادی و مشارکت هر چه گسترده‌تر مردم می‌تواند در جهت تحقق شعار سال و رشد تولید نقش‌آفرینی کند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار