مدیرعامل شرکت گاز گلستان از صدور 187 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 08 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی طالبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به همه ادارات و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گازطبیعی را در برنامه نظارتی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: این شرکت هم حسب برنامه‌های تدوین‌شده، با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، پایش‌های دوره‌ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، چهار هزار و ۱۷۴ مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام پذیرفته که نتیجه آن صدور سه مورد ممانعت، ۱۸۷ مورد اخطار و دو مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

طالبی تصریح کرد:کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف، ضمن بررسی و ارزیابی دمای محیط ادارات، راهکار‌ها و توصیه‌های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند تا هرچه سریع‌تر با انجام اقدامات مناسب، مصرف گاز را بهینه کنند.

وی، با قدردانی از همراهی و همکاری همه ادارات استان که برای اجرای شایسته پایش دما نهایت همکاری را داشته‌اند، بر استمرار انجام این طرح باهدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کردند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار