دبیر فدراسیون کشتی به قرار گرفتن در سال المپیک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشترین امید ورزش کشور به کشتی است، تلاش می‌شود اهداف پیش‌بینی شده برای المپیک در ‌ کسب سهمیه و مدال محقق شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 08 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان زنجان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، شرط موفقیت در هر مجموعه‌ای را همدلی دانست و اظهار کرد: وقایع نشان می‌دهد که این همدلی و همکاری در زنجان بین مجموعه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان وجود دارد.

دبیر فدراسیون کشتی با تقدیر از فعالان ورزشی در زنجان برای دغدغه‌مندی و کار بی‌حاشیه افزود: با ابن روند حضور ورزشکاران، مربیان و داوران زنجانی در عرصه‌های ملی افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر برنامه فدراسیون کشتی برای کمک به کشتی استان‌ها افزود: همکاری اعضای مجمع انتخاباتی و اداره کل ورزش منجر به ارتقای وضعیت موجود خواهد شد.

مهربان مجموع اعزام‌های فدراسیون کشتی را ۶۶ مورد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه المپیک هم در سال‌جاری برگزار می‌شود، برگزاری اردو‌های تیم ملی آغاز شده است.

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر تلاش برای کسب سهمیه المپیک توسط کشتی‌گیران ادامه داد: با توجه به اینکه بنا به هر دلیلی کشتی بیشترین امید را برای کسب مدال در میادین بین‌المللی دارد تلاش می‌شود اهداف پیش‌بینی شده برای این رشته محقق شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار