فرماندار لنگرود:
فرماندار لنگرود گفت: از مجموع ۴۰ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود، ۲۴ نفر موفق به اخذ تاییدیه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 08 January 2024

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه قرار داریم و مقدمات اجرایی کار رو به تکمیل است، اظهار کرد: مجریان انتخابات بر اساس وظایف و تکالیف قانونی خود برای تحقق چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت تلاش می کنند و لذا نیازمند همکاری و هم افزایی همگان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو، افزود: همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخاب در کنار همه گروه ها و احزاب و اقشار جامعه باید برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند تا شاهد برگزاری باشکوه این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی کشور باشیم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه هیئت اجرایی شهرستان تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم کرده و مردم می توانند به راحتی و طیب خاطر رای خودشان را به صندوق بیندازند، گفت: از مجموع ۴۰ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود، ۲۴ نفر موفق به اخذ تاییدیه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان شدند.

جلالی همچنین از عدم تایید هفت نفر از داوطلبان خبر داد و تاکید کرد: یک نفر عدم احراز شد و سه نفر با نقص پرونده ثبت نامی مواجه شدند؛ تعداد پنج نفر از داوطلبان نیز انصراف دادند.

وی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده و عدم احراز طی روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی ماه فرصت دارند مراتب اعتراض خودشان را به شورای نگهبان اعلام کنند، ادامه داد: در موعد مقرر نیز نظر نهایی شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار لنگرود از تعیین ۱۵۸ صندوق اخذ رای در سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور این حوزه انتخابیه خبر داد و بیان کرد: ۱۲۵ صندوق ثابت و ۳۳ صندوق سیار است؛ بخش اطاقور به دلیل برخورداری از مناطق صعب العبور، دارای هشت صندوق سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در لنگرود را بر عهده دارند، تاکید کرد: امیدواریم با حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های رای، روز باشکوهی را در ۱۱ اسفند رقم بزنیم.

جلالی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات الکترونیکی در این حوزه انتخابیه، از افراد خواست با در دست داشتن مدارک شناسایی پنج گانه به شعب اخذ رای مراجعه کنند و گفت: تحقق سلامت، امنیت و رقابت موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات خواهد شد و لذا مجریان انتخابات بدون جانبداری از کاندیداها، امانتدار آرای مردم خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار