حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری عصر امروز یکشنبه (هفدهم دی ماه) و در جریان سفر به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

رئیس دیوان عالی کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آن‌ها را استماع کرد.

نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در پایان حضور یک ساعته خود در گلزار شهدای کرمان، باحضور در محل عملیات انتحاری از نزدیک به بررسی ابعاد این جنایت تروریستی پرداخت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار