معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از بهره‌مندی 184 هزار و 191 نفر از خدمات درمانی کلینیک تخصصی امام علی (ع) بجنورد خبر داد و گفت: در این مدت 86 هزار و 874 نفر از ویزیت تخصصی و فوق تخصصی و 97 هزار و 317 نفر از خدمات پاراکلینیکی این مرکز بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی خراسان‌شمالی، عبدالله کبریایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از بهره‌مندی ۱۸۴ هزار و ۱۹۱ نفر از خدمات درمانی کلینیک تخصصی امام علی (ع) بجنورد خبر داد و اظهارکرد: در این مدت ۸۶ هزار و ۸۷۴ نفر از ویزیت تخصصی و فوق تخصصی و ۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر از خدمات پاراکلینیکی این مرکز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه کلینیک ویژه امام علی (ع) بجنورد با برخورداری از ۵۶ پزشک متخصص، ویزیت تخصصی را به بیماران نیازمند ارائه می‌کند، گفت: متخصصان این مرکز شامل چشم‌پزشکی، طب فیزیک، داخلی، جراح عمومی، عفونی، جراح مغز و اعصاب، بیمار‌های مغز و اعصاب، آنکولوژی، متخصص زنان، اورولوژی، ارتوپدی، بیهوشی، گوش و حلق بینی و روماتولوژی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه خدمات پاراکلینیکی نیز به مراجعان و بیماران ارائه شده است، افزود: بخشی از این خدمات شامل بخیه، گچ‌گیری، تزریق، پین، آتل و لیزر بوده است.

کبریایی با بیان اینکه مرکز آر. او. پی نیز در کلینیک ویژه امام علی (ع) واقع شده است، اضافه کرد: مرکز غربالگری نوزادان نارس کلینیک ویژه در پاسخ به نیاز غربالگری شبکیه نوزادان نارس زیر نظر پزشک متخصص مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه در این مرکز غربالگری شبکیه نوزادان نارس در زمان طلایی انجام می‌شود، بیان کرد: در ۹ ماه امسال هزار و ۲۰۰ معاینه و غربالگری شبکیه نوزادان نارس در این مرکز انجام شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار