رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تنها عامل بازدارنده برای چنین جنایات مذبوحانه‌ای سرعت و شدت در پاسخ به آنها بوده و این مسئله یک مطالبه عمومی از سوی جامعه از مسوولان نظامی و امنیتی است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 06 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه، اظهار کرد: دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیست به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری خود دست به جنایت مذبوحانه‌ای زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: دشمن با اقدامی تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه، خوی ددمنشانه خود را بیش از همیشه نمایان کرد.

وی اضافه کرد: این اقدام تروریستی ثابت کرد رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او حتی از زائران حاج قاسم هم هراس دارند و برای پنهان کردن شکست مفتضحانه و آبروی از دست رفته خود به دست رزمندگان جبهه مقاومت که پرورش‌یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند دست به این تلاش مذبوحانه زده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه عنوان کرد: بیشک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره‌ای خلل بر اراده ملت ولایت‌مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد.

سادات تصریح کرد: سربازان راه شهید سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد لذا چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغز‌های فاسد و شرارت از که این عوامل منحرف را به گمراهی کشانده اند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سادات ادامه داد: ما به نیرو‌های نظامی و امنیتی خود اعتماد کامل داریم، اما معتقدیم تردید و تعلل در پاسخ قاطع و خشن و پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و عوامل تکفیری آن باعث افزایش این دست جنایات گشته و همچنان باید شاهد فجایعی خونین‌تر علیه ملت عزیزمان باشیم؛ لذا معتقدم تنها عامل بازدارنده برای چنین جنایات مذبوحانه‌ای سرعت و شدت در پاسخ به آن‌ها بوده و این مسئله یک مطالبه عمومی از سوی جامعه از مسوولین نظامی و امنیتی است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار