کد خبر: ۱۱۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 06 January 2024

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از مردم عزیزمان، درچهارمین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، درمسیر گلزار شهدای کرمان، توسط تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

خون پاک انسان‌های آزاده و شهروندانی بی‌گناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آن‌ها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.

اینجانب، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده‌های محترم شهدا، ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادگان جهان تبریک وتسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل و آرزوی بهبودی و عافیت،برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسئلت می‌نمایم.
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار