معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کاهش نرخ بازماندگان از تحصیل در دوره متوسطه در خوزستان، گفت: در حوزه بازماندگان از تحصیل، نرخ ترک تحصیل در دوره متوسطه دوم از ۴.۱۷ به ۲.۴۵ رسیده و به میزان ۱.۷۲ کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 06 January 2024

تابناک خوزستان: امین برملا با اشاره به عملکرد معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: در حوزه نظارت بر مدارس بزرگسالان، آموزش و پرورش خوزستان موفق شده است بین ۳۱ استان رتبه ۹ کشوری را کسب کند. همچنین پژوهش‌سراهای استان خوزستان در عملکرد و ارزیابی موفق به کسب رتبه ۱۲ کشوری شده‌اند.

وی با اشاره به ارتقای استان خوزستان در پوشش تحصیلی دوره دوم متوسطه، عنوان کرد: در حوزه بازماندگان از تحصیل، نرخ ترک تحصیل در دوره متوسطه دوم از ۴.۱۷ به ۲.۴۵ رسیده و به میزان ۱.۷۲ کاهش یافته است. پوشش تحصیلی نیز از ۸۷.۲۳ درصد به ۸۸.۱۳ درصد ارتقا پیدا کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به اهمیت توسعه عدالت آموزشی، معاونت آموزش متوسطه در برگزاری و نظارت بر کلاس‌های فوق برنامه در مدارس عادی دولتی نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار