مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش سواد رسانه‌‎ای به سیستم آموزشی استان افزوده شد و دانش‌آموزان در کنار تحصیل با این علم نیز آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 03 January 2024

تابناک خوزستان: مسعود حمیدی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج بیان کرد: آموزش و پرورش استان در صدد است در کنار آموزش کتب درسی به دانش‌آموزان، سایر علوم و سوادها را نیز آموزش دهد که از آن جمله می‌توان به سواد رسانه، هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال اشاره کرد.

وی گفت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج)، فعالیت‌های اثربخش فرهنگی و اجتماعی را در کشور آغازه کرده و ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی فراهم کرده است.

حمیدی نژاد اظهار کرد: بر همین اساس بخش رسانه ای این سازمان می‌تواند در حوزه آموزش سوادرسانه‌ای به آموزش و پرورش کمک کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان تفاهم‌نامه‌ای با این سازمان به منظور آموزش سواد رسانه‌ای به دانش‌آموزان استان منعقد کرده است.

وی اضافه کرد: فضای مجازی یکی از حساس‌ترین و جدی‌ترین بسترهایی است که دانش آموزان و خانواده آن‌ها به نوعی در آن حضور دارند و کسب دانش تخصصی در این حوزه با آموزش سوادرسانه‌ای می تواند زمینه ساز افزایش مصونیت و تاب‌آوری مخاطبان این فضا در برابر آسیب‌های آن باشد.

به گزارش ایرنا، آموزش سایر سوادها در مدارس همراه با آموزش کتاب درسی مورد تاکید آموزش و پرورش خوزستان است.

آموزش اقتصاد دیجیتال در مدارس استان در حال انجام است و به تازگی آموزش سواد رسانه‌ای نیز افزوده شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار