مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: منابع تسهیلات مشاغل خانگی استان برای امسال 124 میلیارد تومان است که 60 میلیارد تومان آن جذب شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 01 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در کمیته اشتغال این شهرستان منابع اعتباری مصوب شده برای مشاغل حانگی استان را در سال پیش رو ۱۲۴ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهارداشت: متقاضیان این میزان تسهیلات پرونده آن‌ها به بانک‌های عامل ارسال شده و ۶۰ میلیارد تومان از این منابع نیز جذب شده است.

وی طرح‌های معرفی شده در قاینات را ۲۲ میلیارد تومان و معادل ۱۸ درصد منابع استانی دانست و ادامه داد: ۱۲ میلیارد تومان از این منابع تسهیلاتی یعنی معادل ۲۰ درصد پرداختی‌های استان مربوط به قاینات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه صدور مجوز‌های مشاغل خانگی پشتیبان را هزار ۱۸۲ مجور عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۳۶ مجوز مربوط به قاینات است.

محمد محمدی، فرماندار قاینان نیز با اشاره به طرح‌های اشتغالزای دولت در این شهرستان، چون فاز دوم مجتمع فولاد قاینات، کارخانه الیاف نسوز، تولید مس، پروژه‌های راه آهن و فاضلاب قاینات اظهارداشت: با اجرایی شدن این پروژه برای هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

محمد غلامی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی قاینات هم در این جلسه با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان برای امسال هزار و ۴۶۷ نفر است افزود: تاکنون برای هزار و ۲۵۳ نفر شغل ایجاد شده که معادل ۸۵ درصد تعهد اشتغال قاینات محقق شده است.

وی با اشاره به این که اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر و در مراحل مختلف پایش و راستی آزمایی می‌شود از دستگاه‌های اجرایی خواست علاوه بر ثبت دقیق اطلاعات نظارت‌های قابل بررسی در سامانه را نیز تعیین تکلیف کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار