معاون بازرگانی و اقتصادی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان درپی برخی حواشی و اختلافات پیش آمده در حوزه اجرایی و تشکیلاتی اتاق بازرگانی اهواز گفت: اداره کل صمت استان به مجموعه مدیریتی اتاق بازرگانی مهلت داده تا هر چه زودتر اختلافات درون ساختاری را برطرف و به شرایط عادی برگردند.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 01 January 2024

تابناک خوزستان: غلامرضا محمدی‌پور با بیان اینکه متاسفانه اختلافات در اتاق بازرگانی اهواز زیاد رخ می‌دهد بیان کرد: این اختلافات باعث می‌شود تا از تمرکز بر روی کار و رسیدگی به ماموریت‌های ویژه اتاق در حوزه تجارت و بازرگانی غافل شوند.

وی با تاکید بر رفع هر چه زودتر اختلافات ادامه داد: اداره کل صمت خوزستان در رفع اختلافات اتاق‌های بازرگانی اختیار کمی دارد اما برای جلوگیری از هرگونه آسیب و کم‌کاری در حوزه تجارت بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام خواهد شد.

محمدی‌پور اظهار کرد: عزل و نصب اعضای اتاق‌های بازرگانی در شرایطی پیچیده‌ای رخ می‌دهد به همین دلیل باید تا جای ممکن از ایجاد اختلاف و تنش در این فضاها جلوگیری کرد.

معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صمت خوزستان افزود: برای استیضاح رییس اتاق بازرگانی اهواز ۱۰ امضا از ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق نیاز است که در این جریان ۹ امضا جمع آوری شده که به همین دلیل موضوع استیضاح رییس اتاق بازرگانی اهواز تا کنون مسکوت مانده است.

در پی رکود ناشی از اختلافات پیش آماده در زمینه‌های اجرایی و تشکیلاتی در اتاق بازرگانی اهواز، از هفته‌های گذشته موضوع استیضاح "محمد جواد امانی" رییس این اتاق مطرح شده است.

خوزستان تنها استان کشور با سه اتاق بازرگانی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار