سردار جعفری نسب از اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیت، انتظامی و ترافیکی در محرم ماه خبر داد وافزود: ۵۰۰ پلیس افتخاری زن در ساری به ارشاد بانوان بی‌حجاب یا بدحجاب می‌پردازند
کد خبر: ۱۱۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران سردار مسعود جعفری نسب پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه  به توریستی و گردشگر پذیر بودن مازندران اشاره کرد و اذعان داشت: بسیاری از تبهکاران و سارقین حرفه‌ای با اقامت در برخی شهرستان‌های این استان اقدام به شناسایی متمولین کرده و در ساعت‌های خاصی اقدام به سرقت در منازل و گاوصندوق‌ها می‌کنند و در این زمینه یک باند با ۴۲ فقره سرقت شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار جعفری نسب آمار شش ماهه نخست سال جاری را کشف یک‌تن و ۶۴۲ کیلو انواع مواد مخدر، دستگیری هفت هزار و ۴۷۰ نفر، متلاشی شدن ۱۰۹ باند مواد مخدر و اجرای هزار و ۳۳۴ طرح برای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر بیان کرد و افزود: دو کارگاه شیشه در استان شناسایی و منهدم شد، ۹۴۰ خودروی قاچاقچیان مواد مخدر توقیف، ۳۳ هزارو ۲۶۲ انواع قرص‌های مخدر، ۱۸ هزار قبضه سلاح و ۶۰۰ معتاد به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند بزرگ سه تا ۱۱ نفره کیف‌قاپی، سرقت خودرو و غیره خبر داد. و در خصوص ایام و عزاداری ماه محرم گفت: طرح‌هایی در حوزه امنیت، انتظامی و ترافیکی در این ماه اجرا می‌شود.
سردار جعفری نسب بابیان اینکه افرادی تحت عنوان همیاران محرم هیئت‌های عزاداری را در این شب‌ها فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: ۵۰۰ پلیس افتخاری زن در ساری به ارشاد بانوان بی‌حجاب یا بدحجاب می‌پردازند
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار