فرماندار رودسر خبر داد
فرماندار رودسر، از تکمیل عملیات لایروبی نهر کلدره به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد و گفت: با انجام لایروبی، آبرسانی به ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی ۱۶ روستای بخش مرکزی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 01 January 2024

محمد حیدری امروز، ۱۰ دی ماه در حاشیه لایروبی نهر کلدره از توابع بخش مرکزی شهرستان رودسر در گفت وگو با تابناکگیلان ، اظهار کرد: در راستای پیشبرد سیاست های دولت سیزدهم و اجرای دستورات استاندار گیلان، سرکشی از روستاها و رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

وی یکی از مسائل مطرح شده از سوی کشاورزان بخش مرکزی را لایروبی نهر کلدره دانست و افزود: به مردم قول داده بودیم که در کمترین زمان ممکن لایروبی نهر را انجام دهیم و لذا با هماهنگی و همکاری شرکت آب منطقه ای استان، این کار انجام گرفت تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار رودسر از تکمیل عملیات لایروبی نهر کلدره به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد و بیان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و تحت نظارت کارشناسان و مهندسین ذیربط انجام گرفت.

حیدری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی ۱۶ روستای بخش مرکزی تحت پوشش نهر کلدره قرار دارند، گفت: با انجام لایروبی، آبرسانی به اراضی کشاورزی انجام خواهد شد.

وی از تداوم خدمت رسانی دولت در روستاها با همت مردم و دهیاران و بخشداران و سایر مسئولان خبر داد و اضافه کرد: تلاش ما جلب رضایت مردم است؛ همچنین به دنبال افزایش سطح زیر کشت و ارتقای بهره وری با استفاده از منابع آبی در اختیار است، زیرا ما کمبود آب مواجه هستیم و ضرورت دارد تا با بهره مندی حداکثری از این نعمت الهی، به تامین امنیت غذایی استان و کشور کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار