امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان فدراسیون‌های ورزشی برای تمامی برنامه های ورزشی به ویژه برنامه های خارج از کشور باید پیوست فرهنگی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹ 01 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با تاکید بر اینکه برنامه های ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد، اظهار کرد: طی سالهای متوالی به مباحث فرهنگی کم توجهی شده اما لازم است در مباحثی همچون هویت فرهنگی و دینی کار شود.
وی با بیان اینکه هویت ما الهی است و جوانان ما باید این هویت را درک کنند، افزود: اگر جوانان ما هویت الهی خود را بشناسند، بسیاری از مسائل حل خواهد شد و موفقیت‌های متعدد در امور حاصل می شود.
امام جمعه یزد ادامه داد: جوانان ورزشکار ما دائم به خارج از کشور در حال رفت و آمد هستند و به واسطه موفقیت هایی که به دست می آورند، مدام از آنها برای حضور در تیم های خارجی دعوت می شوند اما اگر علاقمند به هویت خود و متعهد به مردم باشند، برای در هر کجا باشند برای میهن خود تلاش می کنند.
آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر ما در فدراسیون های ورزشی خود هم برنامه ریزی درست ورزشی داشته باشیم و هم برنامه فرهنگی، جوانان ما دلگرم خواهند شد.
وی با تاکید بر لزوم دلگرم کردن جوانان ورزشکار ایرانی عنوان کرد: ورزشکاران جوان ما فطرت خدایی دارند و در صورتی که در همه ابعاد ورزشی و فرهنگی و اجتماعی به آنها رسیدگی شود، باعث افتخار کشور و نظام خواهند شد.
*حضور یک نماینده از یزد در اغلب تیم‌های اعزامی به مسابقات بین‌المللی
رئیس فدراسیون بدنسازی نیز در این دیدار با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی یکی از پرطرفدارترین‌هاست، اظهار کرد: برای هر مسابقه و رویداد ورزشی که اعزام به خارج از کشور داریم، پیوست فرهنگی داریم و تیم‌ها به نام شهدا نامگذاری می شود.
وی همچنین به ارائه گزارشی از رشته های ورزشی فعال ذیل فدراسیون بدنسازی در کشور پرداخت و از تیم یزد و ورزشکاران یزد به عنوان بهترین و فعال‌ترین ورزشکاران یاد کرد و گفت: معمولا هر تیمی که به مسابقات بین المللی اعزام می شود، حتما یک نماینده از یزد در آن حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار