رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی و آزادی ۲۲ زندانی در دهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 31 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین به مناسبت فرارسیدن دهه مقاومت که ظهر امروز در سالن اجتماعات بسیج سازندگی استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سازماندهی انجام شده خواهران و برادران بسیجی در این ایام تمام ۲۲ قشر تخصصی بسیج حوزه‌ها، پایگاه ها و بسیج مساجد و محلات خدمت مومنانه را در دستور کار قرار داده‌اند که سه‌شنبه این هفته آغاز می‌شود و در قزوین به عنوان پایلوت به همراه ۱۵ استان دیگر توزیع بسته‌های معیشتی انجام می‌شود.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور ۱۱ هزار بسته معیشتی با محوریت بسیج محلات به ارزش ۶ میلیارد تومان بین ولی نعمتان توزیع می‌شود که توسط فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، شوراهای جهادی و گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند و به نوعی دخیل کردن و همراهی کردن مردم در خدمت به همنوع است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آزادی ۲۲ زندانی توسط بسیج حقوقدانان استان با همکاری ستاد دیه و دادگستری کل استان خبر داد و گفت: در این هفته ۲۵ سری جهیزیه توسط حوزه‌های بسیج محلات و پشتیبانی و هماهنگی بسیج سازندگی به نیازمندان اعطا می‌شود که برگزاری میز خدمت بسیج ادارات، روستاهای نظام آباد و هادی آباد و میز خدمت در شهرک صنعتی کاسپین برای رفع موانع تولید و اعزام ۱۰ تیم پزشکی برای ویزیت و داروی رایگان در شهرستانهای قزوین و آوج از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

صادق پور با بیان اینکه مرمت و بازسازی ۴۰ واحد مسکونی ایثارگران معسر در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: پنج واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی افتتاح و سه مخزن آب سه روستای شهرستان آوج به تمام رسیده و آماده بهره‌برداری شده و آسفالت راه های روستایی چوبدر قزوین و فالیزان آبیک اجرا و تکمیل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جمعه به جمعه و واگذاری مسوولیت به هر یک از اقشار بسیج خاطرنشان کرد: عارضه یابی واحد‌های صنعتی توسط بسیج مهندسین صنعتی انجام و مهندسین عمرانی در خصوص مباحث عمرانی اقدامات بسیار خوبی ارائه داده‌اند.

این مسوول تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی اجازه ندادیم طرح‌های آبرسانی متوقف شود و در حال پیگیری هستند و در حوزه راه منتظر اعتبارات هستیم که از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این موضوع در حال پیگیری است.

شرکت ۵۰ تولیدکننده در نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه در زمینه مسکن محرومین هفت تا هشت برابر سهم ابلاغی توسط گروه‌های جهادی اقدام شده، بیان کرد: هر هفته اهدای جهیزیه داریم که از ستاد محرومیت زدایی سپاه اخذ شده است.

صادق پور ورود خیرین به موضوعات مختلف مورد نیاز مردم را در شرایط اقتصادی فعلی و مساعدت به بسیج و گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به ولی نعمتان را ضروری عنوان کرد و افزود: هفته گذشته در نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی تهران چندین غرفه از استان قزوین هم دایر بود و ۵۰ نفر از تولیدکنندگان که تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده بودند، در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در زمینه اخذ وام های تبصره ۱۸ دولت، افراد بسیجی و غیربسیجی ثبت نام کرده‌اند که در کمک به واحد‌های تولیدی و طرح توسعه و هزینه‌های آنها نقش بسزایی ایفا می‌کند.

این مسوول ۱۴۰۰ گروه جهادی استان قزوین را نیازمند پشتیبانی دانست و اذعان کرد: طی دو سال اخیر با تشکیل قرارگاه هایی در تاکستان و سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام برای مناطق هدف آوج و طارم اعتبارات خوبی اخذ شده و از طریق صندوق توسعه تعاون هم اعتبارات بسیار خوبی هم اختصاص می‌یابد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار