مربی شمس آذر قزوین گفت: امیدواریم سه امتیاز کسر شده از تیم ما نیز بخشیده شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 31 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی را پیش رو داریم و سرمربی سپاهان جزو بهترین سرمربی‌های لیگ برتر ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شمس آذر فردا با برنامه وارد میدان می‌شود، افزود: در حالی که فاصله بازی قبل تا بازی فردا بسیار کم بود، اما تیم ما آماده است و تمام بازیکنان نیز حضور دارند.

مربی شمس آذر از هواداران خواست تا با حضور در ورزشگاه به کمک این تیم بیایند که بتوانند جایگاه تک رقمی خود را تثبیت کنند.

کریمیان عنوان کرد: سپاهان همیشه یک تیم قدرتمند بوده و در حال حاضر هم به مرحله بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، اما برای ما فرقی نمی‌کند که کدام بازیکنان در زمین حضور دارند و بازی خود را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازبکنان ما از سه فاکتور تلاش، انگیزه و جسارت برخوردار هستند و تلاش می‌کنند همیشه برای برد به میدان وارد شوند.

مربی شمس آذر تصریح کرد: نیاز اصلی لیگ برتر VAR می‌باشد که درخواست همه تیم‌ها است و برای اینکه لیگ حرفه‌ای در سطح آسیا داشته باشیم استفاده از آن ضروری است.

کریمیان، حضور سعید دقیقی در کنار خط را برای تیم بسیار مهم دانست و اذعان کرد: فردا قطعا بازیکنان با انگیزه‌ای که از سرمربی خود گرفته اند به مصاف رقیب خود می‌روند.

وی اذعان کرد: در خصوص ۳ امتیاز کسر شده مدیریت باشگاه به صورت قانونی ورود کرده تا آن را نیز ببخشند و ما خواستار یکپارچگی در لیگ هستیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: بعد از این بازی کادرفنی و مدیریت باشگاه برنامه دارند که لیست ورودی به تیم داشته باشیم و تاکنون کسی در لیست خروجی باشگاه قرار نگرفته است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار