فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از جمع‌آوری تعدادی پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق جنوبی شهر در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 31 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و به‌منظور رسیدگی به شکایات و نارضایتی اهالی محله در یکی از مناطق جنوبی دامغان که از برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر اعلام شکایت کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ آزادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده توسط مأموران، گفت: دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در این پاتوق در دستور کار قرار گرفت و مأموران کلانتری ۱۱ آزادی دامغان در یک عملیات ضربتی ۱۳ معتاد متجاهر و گردانندگان پاتوق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی و ۹ نفر از دستگیرشدگان به دادسرا اعزام و با تعیین قرار وثیقه روانه زندان شدند.

عرب از تخریب چند پاتوق شناسایی‌شده با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و تأکید کرد: تشدید طرح‌ها و برنامه‌های کنترلی برای ارتقای امنیت و آرامش مردم در دستور کار پلیس دامغان قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار