پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه شهید سلیمی نکا طی پیامی یوم الله نهم دیماه را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه شهید سلیمی نکا طی پیامی یوم الله نهم دیماه را تبریک گفت.

 

بیانیه پایگاه مقاومت شهید عبادیان نیروگاه نکا به مناسبت ۹دی  


بسم الله الرحمن الرحیم

«وذَکَّرهُم بِایَّامِ اللهِ اِنَّ فی ذَالک لَایاتٍ لِکُلِّ صَبّارِ شَکُور» (سوره مبارکه ابراهیم آیه ۵)

حماسه ماندگار نهم دیماه ۱۳۸۸ اکران حقیقت کتمان ناپذیر حُریت، آئين مندی و ولایتمداری مردمان مومن، آگاه، دشمن شناس و دشمن ستیز ایران عزیز و اسلامی و روز تجدید میثاق با آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عظیم‌الشان و رهبری فرزانه نظام حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

نهم دیماه نقطه عطف و سرنوشت ساز در مقطع بسیار حساس تاریخ انقلاب اسلامی و مقابله آشکار و همه جانبه با فتنه برنامه ریزی شده توسط نظام سلطه و استکبار جهانی به رهبری دولت تروریست آمریکا بوده است.

این حماسه عظیم و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخواسته از بصیرت عمیق و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت چون تابلوی ماندگاری در اذهان مردمان جهان جاودانه خواهد ماند.

دشمنان این دیار که از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با یک تهاجم چند وجهی در تلاش بوده اند عظمت پیروزی حق بر باطل را به کام ملت شریف ایران تلخ نمایند، پس از هر موفقیت و پیروزی طرح توطئه و فتنه‌انگیزی را در این سرزمین اجرا نمودند. حضور حداکثری و پرشور مردمان بصیر کشورمان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خصم دون را بر آن داشت تا با بهره گیری از امپراطور رسانه‌ای و زمینه‌سازی تشویش افکار عمومی و شیوع شائبه تقلب در انتخابات، احساسات مردم را تحریک نموده و سوار بر موج هیجان عده ای فریب خورده زمینه نابودی نظام را مهیا نماید، اما زهی خیال باطل.

گرچه ایران ستیزی و ایران هراسی دشمنان زبون با دیدن موج جمعیت در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی قاطع از ولایت فقیه که وصیت و سفارش حضرت امام راحل (ره) و شهدای گرانقدرمان بود و مسبب خلق حماسه نهم دیماه شد برای مدتی کوتاه مسکوت ماند اما بلافاصله پس از هر پیروزی با رفتار به دور از اخلاقشان و بهره گیری از غفلت عده ای قلیل حلاوت موفقیت را به کام مردم کشورمان تلخ می‌نمایند.

ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از فرماندهی یک نبرد بزرگ با گروه تروریستی داعش (که بنا به اعتراف وزیر خارجه اسبق آمریکا در مناظرات انتخاباتی، دست نشانده خودشان بود) و پیروزی های پیاپی محور مقاومت و ترور سردار شهید حاج محسن فخری‌زاده پس از موفقیت‌های چشمگیر در عرصه بهره‌گیری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و برداشتن گام‌های مهم در دستیابی به واکسن ویروس منحوس کرونا (که آن هم به اعتقاد خیل کارشناسان محصول نظام سلطه در آزمایشگاه های اجاره ای در کشورهای مورد استعمارشان بود) و به شهادت رساندن سردار شهید حاج سید رضی موسوی پس از موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت و گردانهای عزالدین قسام جنبش مقاومت اسلامی حماس در برابر هژمونی پوشالی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و سایر دُوَل غربی (با بهره گیری از استانداردهای دوگانه حقوق بشری) در غزه نشانه اوج خباثت، استیصال و درماندگی استبداد و استعمار جهانی از پیروزی آزادگان جهان و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دنیاست.

تحریم‌های همه‌جانبه در مقابل پیشرفت‌های چشمگیر خصوصا در زمینه های دارویی و پزشکی، علمی و فناوری و صنعتی جمهوری اسلامی ایران از رذالت این ابرجنایتکاران حکایت می کند که به فضل خدای منان و با بهره گیری از تخصص بر پایه تعهد و تقوای جوانان این مرز و بوم و با حمایت از تولید ملی و تکیه بر اصل خودباوری گامهای مهمی در بی اثر سازی این تحریمها و دستیابی به خودکفایی برداشته شده است.

پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان همواره تلاش خود را در راستای شناخت و معرفی دشمنان، مقابله با غربزدگی، مبارزه با استکبار و حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره گیری از جهاد تبیین در جهت بصیرت افزایی جامعه هدف متمرکز ساخته و با ترویج فرهنگ مدیریت جهادی تمام ابزارها را برای تولید پایدار نیروی برق و در نتیجه آن به ارمغان آوردن رفاه و روشنایی برای ملتی که به خوشنامی شهره آفاقند به کار می بندد.

ما بسیجیان این پایگاه با حضور موثر در عرصه تولید در جَوّی اسلامی و انقلابی که حاصل ارزیابی های حکیمانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قواست با رویکرد میراث‌داری از ارزش‌های پاک به یادگار مانده از سی و سه شهید همکارمان، در محضر شهید گمنام مهمان نیروگاه عهد می بندیم با حضور همه جانبه در همه زمینه‌ها و خصوصا عرصه سیاسی نظیر انتخابات پیش رو که خود فرصتی بزرگ برای نامید ساختن دشمنان کشور آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) است شجره طیبه نظام را قویتر ساخته تا انشاءالله عَلَم رهبری این انقلاب به دستان مبارک صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج)برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار