مادر شهید «محمدرضا بختیاری» گفت: فرزندم از کودکی روحیه شهادت طلبی و ستیز با ظالمان را در خود پروراند و در نهایت به مقام والای شهادت نائل شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 31 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، «سلطنت جعفری پناه» صبح امروز یکشنبه (دهم دی ماه) در دیدار با خانواده شهید مفقودالاثر «محمدرضا بختیاری» اظهار کرد: محمدرضا در ۱۵ سالگی در عملیات میمک سال ۱۳۶۳ مفقودالاثر شد.

وی افزود: محمدرضا از طریق فعالیت در بسیج دانش‌آموزی در نظام استخدام شد و در پادگان ابوذر و قصرشیرین در حال خدمت بود.

مادر شهید «محمدرضا بختیاری» تصریح کرد: محمدرضا سال ۱۳۶۱ به جبهه رفت و در ۲ عملیات والفجر پنج منطقه چنگوله و میمک شرکت کرد.

وی عنوان کرد: محمدرضا، زمانی که از عملیات والفجر پنج منطقه چنگوله بازگشت به خاطر پیروزی در آن عملیات خوشحال بود ولی به دلیل شهید شدن هم رزم‌هایش بسیار افسره شده بود و نمی‌توانست خوشحالی خود را بروز دهد و زمانی که برای عملیات میمک اعزام شد به ما گفت که بعد از این عملیات بازگشتی ندارد.

جعفری پناه ادامه داد: محمدرضا و پدرش هر ٢ در جبهه شرکت کردند که محمدرضا در سال ۶۳ در عملیات میمک مفقودالاثر شد و پدرش با پنج درصد جانبازی در سال ۱۳۹۹ فوت شد.

وی در خصوص خاطرات شهید مفقودالاثر «محمدرضا بختیاری» عنوان کرد: محمدرضا اوایل انقلاب به مدرسه می‌رفت و روزی هنگام بازگشت از ناحیه سر دچار شکستگی شده بود.

جعفری پناه بیان کرد: از او پرسیدم چه کسی سرت را شکسته، در پاسخ گفت «زمانی که از مدرسه تعطیل شدیم شعار مرگ بر شاه را گفتم و دانش‌آموزی که فرزند تیمسار بود سرم را شکست».

مادر شهید «محمدرضا بختیاری» تشریح کرد: محمدرضا اوایل جنگ هنگامی که تلویزیون تماشا کرده و از اخبار جنگ مطلع می‌شد انگیزه بیشتری برای شرکت در جنگ می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا نماز خواندن را از کودکی شروع کرد و آخرین درخواستش از ما این بود که انقلابی باشید، حجاب خود را رعایت کنید و امام را دوست داشته باشید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار