مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: بصیرت و مقاومت ملت ایران در حوادث مهمی مانند فتنه ۸۸ الگوی خوبی برای مردم غزه و فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیست است.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در تجمع مردم گنبدکاووس در سالروز حماسه ۹ دی در مسجد قائمیه اظهارکرد: دشمنان در فتنه ۸۸ با کلیدواژه "تقلب" ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند و تلاش کردند با خراب کردن ذهن جوانان اصل اسلام که همان ولایت‌فقیه و رهبری است را نابود کنند.

وی با اشاره به مقاومت و بصیرت مردم ایران در حوادث مهم کشور تصریح کرد: دشمنان در ۱۵ سال گذشته انواع فتنه‌ها و تهدیدها را علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار بردند تا بتوانند ملت را در برابر این تهدیدات به زانو درآورند، اما مردم ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر حادثه و فتنه با پیروی از ولایت فقیه، مقاومت کرده و با بصیرت و آگاهی به موقع در صحنه حاضر شدند و توانستند تاکنون تمامی فتنه‌ها و تهدیدات دشمن را خنثی و سرکوب نمایند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروز مردم غزه و فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم کودکش صهیونیست مقاومت کردند و دست از مبارزه برنداشته‌اند که همه اینها به واسطه مقاومت و بصیرت مردم ایران در برابر فتنه‌های دشمن بوده؛ ملت ایران الگوی خوبی برای مردم مظلوم جهان به ویژه مردم غزه و فلسطین است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال ادامه داد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، همه ما وظیفه بزرگ و خطیری داریم و باید با وحدت و یکپارچگی و حضور گسترده خود در انتخابات، باردیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

ایمانی گفت: مشکلات معیشتی، اقتصادی و دیگر مشکلات در جامعه ما باعث نمی‌شود که مردم ایران دست از اعتقادات و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی خود بردارند و همیشه مانند گذشته در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم هم تلاش دارد تا با کار جهادی و شبانه‌روزی مشکلات مردم را مرتفع کند.

* حماسه ۹ دی به آیندگان منتقل شود

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: حماسه ۹ دی برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک حماسه بی‌نظیر وافتخارآفرین است و می‌بایست چنین حماسه‌های مردمی سینه به سینه به نسل آینده منتقل شود.

سیدعلی حسینی اظهارکرد: سالروز حماسه ۹ دی همیشه برای ما ماندگار خواهد بود و مردم ایران هرساله در این روز با تجمع خود با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان می‌کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار