نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
ماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: اتحاد ملت ایران در روز نهم دی ماه برای مقابله با دشمنان یک حماسه و اتفاق به یادماندنی و کم‌نظیر است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 30 December 2023

حماسه ٩ دی پاسخی به دشمنان نظام بودبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شمس الله جلیلیان پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگداشت حماسه ٩ دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: 

وی افزود: آن‌ها درک کرده بودند امت با امام امت شکست ناپذیر است لذا این نقطه اتصال را هدف قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: حماسه ۹ دی یک حماسه ماندگار است و نباید فراموش شود و باید تکرار شود.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در سال ٨٨ جنگ احزابی علیه اسلام و جمهوری اسلامی شروع کردند‌ و بهانه آن تقلب در انتخابات بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: همین کار را در کشور های دیگر انجام دادند و دیدند بهانه خوبی برای براندازی است.

این مقام مسئول گفت: در دنیا کدامین رهبر در ٢٠٠ کشور دنیا این قاطعیت و اقدام به موقع را دارد که بتواند مردم و کشتی انقلاب را از تمامی طوفان‌ها نجات دهد.

وی افزود: اکنون هم اسرائیل می‌خواهد با ایران وارد جنگ شود لذا رهبری فرمودند «ما حامی هستیم اما اقدام ما حکیمانه است».

جلیلیان تصریح کرد: ۹ دی ماه نتیجه لبیک گفتن مردم به ندای امام زمانشان بود با این تفاوت که این ندا از جانب مبارک رهبر خارج نشد و مردم خودشان آن را دریافت کردند.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند «۹ دی یوم الله بود» لذا احساس وظیفه دینی، نماد اعتماد مردم به نظام، روز بیداری، هشیاری، بصیرت و روز شناخت زمان و نیاز بود.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین رهبری فرمودند «۹ دی روز شناخت دوست و دشمن است و حضور پرشور مردم ولایت‌مدار نماد عزت و استقلال است و نماد اینکه اگر دشمن در برابر دین این مردم بایستد در برابر تمام دنیای آن خواهند ایستاد».

این مقام مسئول گفت: ۹ دی ماه لبیک به سخن امام راحل بود که فرمودندذپشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد».


دارایی امروز ما به برکت نگاه اهل بیت است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: آیات متعددی در قرآن در شان حضرت زهرا آمده؛ وجود یازده امام و ولی فقیه از برکت حضرت زهرا است و ما هرچه داریم از ایشان داریم.

وی افزود: عقول ما انسان‌ها معمولی نمی‌تواند وجود حضرت زهرا (س) را درک کند خانه حضرت زهرا (س) محل نزول ملائکه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم با وجود دست و پنجه نرم کردن با شرایط بد اقتصادی تا بحث دفاع از ولایت باشد می‌ایستند و الگوی آن‌ها حضرت زهرا است.


لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ما در آستانه ۲ انتخابات هستیم و باید بگویم سپاه پاسداران در رابطه با صلاحیت‌ها به صورت مصداقی وارد انتخابات نمی‌شود.

وی افزود: در بحث انتخابات راهبرد‌های دشمن دلسرد کردن مردم است تا رأی ندهند و همچنین پایین آوردن مشارکت اما رهبری مشارکت حداکثری را مهم می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تشریح کرد: در طول تاریخ می‌بینیم که وقتی مردم در صحنه نبودند حضرت علی (ع) مظلوم واقع شد.

وی عنوان کرد: راهبرد ما امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است و این راهبرد‌ها باید به انتخاب شخص اصلح منتهی شود که بتواند در رفع مشکلات کمک کند.

جلیلیان ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه امنیت کشور است و ما باید بار دیگر مانند حماسه ۹ دی ماه دشمن را مایوس کنیم.


«ولی فقیه» نعمت بزرگ جامعه اسلامی است

مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این تجمع اظهار کرد: یکی از نعمت‌هایی که خدا در این عصر به ما داده نعمت امام عادل است.

وی افزود: پیامبر (ص) فرمودند «سریع ترین گناهی که گریبان انسان را خواهد گرفت کفران نعمت است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ما در عصری زندگی می‌کنیم که حاکم جامعه ما یک امام عادل و فقیه و عالم است و ما باید خداوند را بابت این نعمت شاکر باشیم.

وی اذعان کرد: اگر قدردان ولی فقیه نباشیم و او را تنها بگذاریم کسانی که به ما رحم نخواهد کرد بر ما حاکم خواهند شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار