رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در مجموعه هلال احمر شهدای گرانقدر و گران سنگی داریم که برای امداد و کمک رسانی در جبهه‌ها حضور داشتند اسلحه به دست نبودند بلکه دارو به دست بودند تا کمک کنند به کسانی که در جنگ آسیب می‌دیدند و تحت تاثیر مسائل جنگی قرار می‌گرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷ 30 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، سید هاشم حسینی المدنی با بیان این مطلب اظهار کرد: در مجموعه هلال احمر شهدای گرانقدر و گران سنگی داریم که برای امداد و کمک رسانی در جبهه‌ها حضور داشتند اسلحه به دست نبودند بلکه دارو به دست بودند تا کمک کنند به کسانی که در جنگ آسیب می‌دیدند و تحت تاثیر مسائل جنگی قرار می‌گرفتند.

وی افزود: متاسفانه دشمن بعثی در آن زمان بدون رعایت قوانین بین‌المللی که همیشه امدادگران از هر جبهه و از هر گروه و کشوری باید مصون از حملات باشند بسیاری از امدادگران را به خاک و خون کشید و به شهادت رساند اما این باعث نشد امدادگران حضورشان کمرنگ شود و همواره در تلاش و کوشش بودند برای نجات انسان‌هایی که از حوادث جنگی متاثر می‌شدند.

حسینی المدنی عنوان کرد: یادواره‌ای برای تجلیل از شهدای ایثارگر و جهادی هلال احمر به پاس همه ایثار و رشادتهایشان در خراسان برگزار شد،  امیدواریم توانسته باشیم فرهنگ ایثار و شجاعت، رشادت،فداکاری و مهربانی را در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان نهادینه کنیم همانطور که پدرانشان در گذشته به خوبی انجام دادند.

وی گفت: 500 شهید امدادگر داریم و بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر در کشور اعضای جمعیت هلال احمر هستند؛ داوطلبان بالای 35 سال بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر هستند که با هدف گذاری و استقبال زیاد پیش بینی می‌کنیم به جمعیت 3 میلیون نفر برسند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار