رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: در هفته اخیر سه هزار و ۱۹۰ کیلوگرم چوب «تاغ» قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 27 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم صادقی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی اظهار کرد: در هفته اخیر سه هزار و ۱۹۰ کیلوگرم چوب تاغ در شهرستان میامی با همکاری نیروهای یگان حفاظت این اداره و مأموران انتظامی شهرستان میامی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در هفته اخیر سه خودروی نیسان بار حامل محموله قاچاق چوب تاغ طی گشت‌های شبانه و ایست بازرسی‌های مشترک بین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی با پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از توقیف خودروها و دستگیری افراد سودجو خبر داد و گفت:: پرونده تخلف قضائی این افراد تشکیل شد و در مراجع قضائی تحت پیگیری قرار دارد.

صادقی ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی و نیروهای تحت امر از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر انواع تهدید به جنگل‌ها و مراتع مانند قطع درختان و دست‌درازی به تاغزارها، تغییر کاربری، تصرف و تعدی به اراضی ملی، تخریب عرصه و تغییر کاربری و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۱۳۹ و ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار