اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛
تابناک هرمزگان-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، بر طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: سه راهدارخانه در سطح استان فعال و یک راهدارخانه در لیردف در مرحله اجرای دیوارکشی و محوطه سازی و دو راهدارخانه در مرحله بهره برداری هستند.‌
کد خبر: ۱۱۴۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 19 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//عباس شرفی مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص آخرین پبشرفت های حوزه احداث راهدارخانه های سطح استان، گفت: راهدارخانه استان هرمزگان به ترتیب، راهدارخانه باغات، تنگ زاغ، قطب آباد، لیردف، سندرک بلعسکر و راهدار خانه صحرا بشاگرد از جمله راهدار خانه ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: دو راهدارخانه درنگ مدو و جکدان در مرحله بهره برداری هستند و دو راهدارخانه تنگ زاغ و قطب آباد در حال تهیه اسناد و برگزاری مناقصه حهت تعمیرات هستند.

وی در خصوص راهدارخانه صحرا بیان کرد: پیشرفت فیزیکی احداث این راهدارخانه بین راهی، ۷۵ درصد است و کاشی و سرامیک و پلاسترکشی آن انجام شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

شرفی تاکید کرد: با توجه به قرارگیری راه های استان هرمزگان در کریدور جنوب کشور و حضور مضاعف راهداران و ماشین آلات راهداری، ارائه خدمات راهداری در این مناطق با مشکلات فراوانی همراه است که احداث و بهسازی راهدارخانه ها در تسهیل فرآیند خدمات دهی نقش موثری دارد.

به گفته وی، این راهدارخانه‌ها با هدف تسریع در رفع نواقص جاده‌ای و بازگشایی جاده‌ها به هنگام وقوع حادثه و بارندگی احداث می‌شود و از دیگر اهداف احداث آن می توان به اسکان ماشین آلات و نیروهای راهدار در محورها، استقرار نیروها و دستگاه ها جهت امدادرسانی، خدمات هر چه سریعتر به جاده ها و ایجاد امنیت و ایمنی هر چه بیشتر محورهای مواصلاتی هستند.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار