مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان گفت: تلفیق علم و مهارت راهکار پرورش جوانان کارآفرین است.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، مجتبی مقیاسی ظهر امروز در دیدار باسرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح استان دارد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی، گفت: آموزش‌های مهارتی کلید طلایی کشور در برون رفت از معضل بیکاری است و توجه به این حوزه امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تلفیق علم و مهارت تنها راه پرورش جوانان کارآفرین است، ارائه آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های نظری در دانشگاه‌ها و مدارس کشور می‌تواند علاوه بر ایجاد خلاقیت و فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه موجب پرورش جوانان کارآفرین با روحیه ایجاد مشاغل مورد نیاز بازار کار در سطح کشور شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان اذعان کرد: وجود نیروی متخصص و کارآمد و بهره‌گیری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از امکانات و تجهیزات بروز از نقاط قوت این اداره کل است.

قیاسی در پایان با ابراز امیدواری از روند ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با ظرفیت‌های استان، گفت: امروز آموزش‌های مهارتی در کردستان متناسب با نیاز بازار کار ارائه می‌شود که این مهم نشان دهنده برنامه‌ریزی مناسب اداره کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای انجام وظایف ذاتی است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار