تابناک تهران- سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جوی پایدار در سراسر کشور وجود دارد اما از فردا با ورود سامانه‌ای بارشی ابتدا مناطق غرب و سپس اکثر شهرهای کشور شاهد باران خواهند بود؛ همچنین هوای تهران امروز صاف و پایدار است اما طی روزهای آینده بارانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 19 October 2015
به گزارش تابناک تهران، براساس داده ها والگوهاي پیش یابی هواشناسی بعداز ظهرامروز درجنوب سیستان وبلوچستان،هرمزگان وجنوب کرمان افزایش ابر، وزش باد، رگبارورعدوبرق پیش بینی می شود.

همچنین درسایر مناطق کشورامروز جو پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود، که افزایش دما درسواحل دریاي خزر امشب واویل وقت روزسه شنبه محسوس است.

طبق پیش بینی هواشناسی بعد از ظهر روز سه شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در غرب وشمال غرب کشور افزایش ابر و در برخی مناطق رگبارباران و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه با نفوذجریانهاي شمالی به سواحل دریاي خزردامنه فعالیت این سامانه استانهاي ساحلی دریاي خزر و دامنه هاي جنوبی البرز ودامنه هاي مرکزي زاگرس را نیز فرا می گیرد.

به گزارش تابناک تهران، هوای امروز دوشنبه در پایتخت صاف، غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات است و طی دو روز آینده افزایش ابر، وزش باد همراه با رگبار باران و رعد و برق خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران 2 متر بر ثانیه, 7 کیلومتر بر ساعت و همراه با نم نسبی حدود  % 4۳ و دید افقی  بیش از 4 هزار متر است.


همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 21 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 9 و همینطور فردا هم در گرمترین ساعات 24 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 12 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار