همایش هفتگی ورزش صبحگاهی با حضور نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان امروز دوشنبه در بوستان ملت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 19 October 2015
به گزارش ایرنا، در این همایش که با حضور جمع زیادی از ورزش دوستان و علاقه مندان به ورزش صبحگاهی برگزار شد، حاضران ابتدا به پیاده روی سریع و سپس به نرمش پرداختند. 
محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان و عباس علی درافشانی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین نیز از دیگر مسوولان حاضر در این همایش ورزشی بودند. 
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این همایش به اهمیت ورزش در جامعه و نقش آن در تامین نشاط و تندرستی پرداخت. 
وی بر حمایت از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزشی تاکید کرد و گفت: ورزشکاران و قهرمانان با اخلاق و جوانمرد باید به عنوان یک الگو معرفی و همواره مورد حمایت قرار گیرند. 
داوود محمدی، دیگر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز بر حمایت از ورزش کاران تاکید کرد و گفت: امیدواریم با اختصاص منابع مالی در سال جاری، بتوان بخشی از مشکلات جامعه ورزش را برطرف کرد. 
وی افزود: امیدواریم با رایزنی با شهرداری بتوان تسهیل بیشتری برای دوستداران ورزش به منظور استفاده از زمین های ورزشی مرتبط با این مجموعه را فراهم کرد. 
در حاشیه این مراسم از مسلم و مظاهر شیرزاد، سید امیر حسینی و حسن عبادپور ورزشکاران ملی پوش ناشنوای قزوینی که در مسابقات آسیا اقیانوسیه 2015 چین تایپه در رشته های دوومیدانی، فوتبال و فوتسال موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند، تجلیل شد. 
همایش ورزش صبحگاهی دوشنبه هر هفته با حضور استاندار، مدیران کل ادارات و دستگاه های اجرایی، مسوولان و ورزشکاران هیات های ورزشی و شهروندان در یکی از بوستان ها و اماکن ورزشی قزوین برگزار می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار