معاون فوریت‌های پزشکی استان قزوین مطرح کرد
معاون فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در 6 ماهه نخست امسال 16 هزار و 194 اعزام و عملیات اورژانسی در استان قزوین انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 19 October 2015
علی‌ فخار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: حوادث جاده‌ای نخستین عامل مرگ و میر در استان قزوین بوده که در 6 ماهه نخست سال 16 هزار و 194 اعزام و عملیات اورژانسی در استان قزوین انجام شده است.

وی با بیان اینکه از  این تعداد اعزام و عملیات اورژانسی در استان قزوین چهار هزار  و 811 مورد تصادف و وقوع حوادث در شهر بوده است، عنوان کرد: یازده هزار و 383 مورد تصادف در جاده‌ها به وقوع پیوسته است.

معاون فوریت‌های پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه با دقت در هنگام رانندگی می‌توان از وقوع حوادثی با این شدت جلوگیری کرد، بیان کرد: بیشتر حوادثی که در این استان وقوع می‌یابد بر اساس بی‌احتیاطی رانندگان و عدم توجه به نکات ایمنی و قوانین و مقررات است.

سلیمانی با اشاره به اینکه تجهیزات پایه‌ای خودروهای آمبولانس در استان قزوین از شرایط مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اقدامات خوبی را به منظور فراهم کردن این شرایط انجام داده است.

وی در رابطه با اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین  با مشکلات تجهیزاتی درون آمبولانس‌ها مواجه است، عنوان کرد: بیشتر آمبولانس‌های موجود در استان قزوین با مشکل امکانات و دستگاه‌هایی همچون دستگاه الکتروشوک و دستگاه‌های تنفسی روبه رو است.

معاون فوریت‌های پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه میانگین  زمان اعزام آمبولانس‌ها به محل حادثه، در نقاط شهری پنج دقیقه و 12 ثانیه بوده، اعلام کرد: زمان اعزام آمبولانس‌های اورژانس در مناطق جاده‌ای هشت دقیقه و 28 ثانیه و نقاط شهری پنج دقیقه و 12 ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار