مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین با طرح کلید به کلید انجام می‌شود، گفت: در این طرح واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا‌به‌جا می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 23 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی با اشاره به نحوه جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین اظهار کرد: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا می‌شود و واحد‌های مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا‌به‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: افرادی که واحد‌های مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به‌صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می‌شود.

وی با بیان اینکه در کوی زیتون و سایت‌های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌شود بخشی به‌صورت مجزا و خارج از تعداد واحد‌های پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است، گفت: در فاز اول در سه زون تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: واحد‌های نهضت ملی مسکن برای جا‌به‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه دیده شده و بر اساس زمان‌بندی که انجام‌گرفته جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می‌رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی انجام‌گرفته جابه‌جا می‌شوند.

وی یاد آور شد: واحد‌های مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین تخصیص‌یافته ربطی به واحد‌های متقاضیان ندارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار