مدیر هلدینگ هپکو گفت: شرکت هپکو بعد از ۲۵ سال به سود دهی رسیده و در درآمد و سود دهی رشد داشته و از تمام مسائل و مشکلات خارج شده‌ است.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 23 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسین قربانی فرج‌آباد،در آیین رونمایی از تولید نخستین دستگاه بیل هیدرولیکی ۷۵ تن کشور، در واحد تولیدی هپکو اراک،افزود:شرکت هپکو امروز بدهی مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی نداشته و تحویل ماشین آلات این شرکت به روز است‌.

وی واردات را از جمله مشکلات شرکت هپکو دانست و گفت: در این دولت با وجود تاکیدات رهبری معظم انقلاب، مجوز واردات سه هزار دستگاه صادر شده است.

مدیر هلدینگ شرکت هپکو اراک گفت: بخش معدن کشور در سال جاری ۱۲ میلیارد دلار صادرات داشته و در مقابل ۳۶۰ میلیون دلار واردات ماشین آلات داشته و این تجارت واگرا است.

قربانی خاطر نشان کرد: اگر شرکت هپکو امروز از بحران خارج شده با حمایت‌های گروهی مسئولان بوده‌ است.

وی افزود: سال گذشته ۴۰ میلیون درهم ارز برای خرید قطعه به شرکت هپکو اختصاص یافت که امروز به ۲ برابر افزایش یافته‌ است.

قربانی گفت: این شرکت تامین و ساخت یک هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی را برای شهرهای کوچک در دستور کار دارد.

مدیرعامل کارخانه هپکو اراک در این نشست گفت: بعد از سال‌ها توقف در این شرکت با همت وتلاش و مسئولان استانی، کشور و کارگران، این شرکت به چرخه تولید کار و تلاش باز گشت.

علیرضا کاظمی افزود: اولین دستگاه سنگین بیل هیدرولیکی در شرکت هپکو رونمایی شد و بر اساس برنامه زمان بندی در یکسال آینده علاوه بر تولید شده مجموعه‌های هیدرولیک مورد نیاز این دستگاه نیز تولید می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد این محصول در آینده نزدیک در داخل تولید می شود و ساخت هفت محصول تا پایان سال در دستورکار است.

مدیرعامل کارخانه هپکو اراک خاطر نشان کرد: شرکت هپکو از کوچکترین تا بزرگترین ماشین آلات را در کشور تولید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار