دبیرکل اتاق بازرگانی یزد از برگزاری مهمترین رویداد آموزشی در حوزه "تربیت کارشناس صادرات" استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸ 23 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد سپهر، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به ضرورت آموزش های تخصصی در حوزه صادرات استان، اظهار داشت: استان یزد با داشتن بالغ بر سه هزار واحد صنعتی یکی از مستعدترین استان های کشور در حوزه صادرات کالاست.
وی با اشاره به آمارهای صادراتی استان گفت: عمده خریداران محصولات یزد کشورهایی از منظقه خلیج فارس، حوزه اوراسیا، برخی کشورهای اروپایی و همسایگان ایران هستند.
سپهر افزود: از مهمترین رسالت های اتاق بازرگانی، ایجاد بستر برای توسعه صادرات میباشد که یکی از اصلی ترین نیازهای این هدف، تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه است.
وی با اشاره به ضرورت آموزش های مستمر و تخصصی، گفت: اتاق بازرگانی یزد، تلاش خود را برای بهبود وضعیت آموزش در حوزه صادرات آغاز کرده و از ابتدای سال تاکنون ده ها دوره تخصصی کوتاه مدت مرتبط با این حوزه برگزار شده است.
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد خاطرنشان کرد از نیمه آذرماه، مهمترین رویداد آموزشی در حوزه تربیت کارشناس صادرات استان برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه صادرات است و قرار است این دوره سه ماهه در قالب 170 ساعت در نوزده مرحله برگزار شود.
سپهر خاطرنشان کرد: این دوره ها توسط مدرسین حرفه ای و با توانمندی مناسب به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به تخفیف 50 درصدی ویژه اعضای خود، یادآور شد: اتاق یزد حمایت ها و تخفیفهای ویژه دیگری در نظر گرفته است. به عنوان مثال برای دانشجویان علاقه مند به این حوزه 50 درصد تخفیف برای شرکت در دوره لحاظ خواهد شد. شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان نیز امکان بهره مندی از 30 درصد تخفیف را خواهند داشت. علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت اتاق بازرگانی یزد به نشانی www.yazdccima.com مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار