استاندار کردستان گفت: امید به آینده مهم‌ترین مولفه در موفقیت است، حرکت رو به جلو در استان نتیجه صبر و تلاش مجموعه اداری استان و کمک و نگاه دولت است هر چند هنوز راه طی نشده بسیار طولانی در پیش داریم.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 21 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در نشست با کارکنان مجموعه‌های وزارت کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار کرد: عمر انسان مهم‌ترین و گرانقدرترین دارایی انسان‌هاست که خداوند به بشر اعطا کرده است و این عمر را نمی‌توان به هیچ قیمتی واگذار کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این عمری را که پشت میز‌های خدمت می‌گذارانیم با حقوق و مزایا بسنجیم واقعا هیچ نسبتی ندارد چرا که ارزش عمر بسیار بالاتر از این چیزهاست.

وی افزود: انسان همواره در خُسران است و چیزی را از دست می‌دهد و به سمتی حرکت می‌کند که در این حرکت داشته‌هایی از او جا می‌ماند و از دست می‌رود مگر کسانی که ایمان دارند و کار صالح انجام می‌دهند و توصیه و وصیت به صبر و انجام حق می‌کنند.

استاندار کردستان با یادآوری کسب عناوین برتر استانداری کردستان در زمینه‌های ارتباطات و ارزیابی عملکرد، عنوان کرد: عناوینی که در حوزه‌های مختلف در سطح کشور بدست آمده جای تقدیر دارد و این حاصل کار جمعی است.

زارعی‌کوشا گفت: اگر ما در ارزیابی‌ها چه در نظام اداری و در بین مردم جایگاهی به دست آورده‌ایم مهم این است که این جایگاه را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه هدف ما اول شدن در شاخص‌های وزارت کشور نیست بلکه انجام تکلیف و اول شدن در درگاه خداوند است، خاطرنشان کرد:، اما این شاخص می‌تواند تشویقی برای تلاش بیشتر ما در مسیر خدمت به مردم باشد.

وی اضافه کرد: در همه حوزه‌ها کار‌های خوبی صورت گرفته است البته نمی‌توان نقص‌هایی که وجود دارد را انکار کنیم باید با برنامه‌ریزی بهتر در راستای برطرف کردن این نقاط نقص گام برداریم.

استاندار کردستان عنوان کرد: اگر نیت و تلاش درست باشد خداوند کمک خواهد کرد و قطعا می‌توانیم مسیر موفقیت را به بهترین شیوه پیش ببریم.

زارعی‌کوشا افزود: سختی‌های زیادی را طی دو سال گذشته پشت سر گذاشتیم و، چون صبر پیشه کردیم توانستیم به موفقیت و کسب عناوین برتر در شاخص‌های مختلف دست پیدا کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: امید به آینده مهم‌ترین مولفه در موفقیت است، حرکت رو به جلو در استان نتیجه صبر و تلاش مجموعه اداری استان و کمک و نگاه دولت است، اما کافی نیست و هنوز راه طی نشده بسیار طولانی در پیش داریم تا به نقطه ایده‌آل و مطلوب برسیم.

وی عنوان کرد: در اینکه مردم کردستان مردمی بزرگوار هستند هیچ جای تردیدی نیست، این مردم جزو قدرشناس‌ترین مردمان ایران هستند، کمترین خدمت را با بیشترین بازخورد و قدردانی پاسخ می‌دهند و این یک عنایت برای ماست که باید قدرآن را بدانیم.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم با تلاش جهادی به جایی و نقطه‌ای در تمام شاخص‌ها برسیم که سزاوار این مردم قدرشناس است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار