رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:مسئولیت کارگزاران نظام در قبال خون شهیدان صدچندان است و همکاران دادگستری نیز در جهت احقاق حق و اجرای عدالت مسئولیت بزرگی دارند که کم از جهاد نیست
کد خبر: ۱۱۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 20 December 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در۲۸امین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با اشاره به فضای معنوی حاکم بر شهر و استان در خصوص تشییع پیکر مطهر۴ شهید گمنام گفت:روز‌های اخیر عطر شهیدان گمنام فضای شهر، استان و کشور را معطر کرد و بار دیگر دل‌های عاشقان شهادت را لبریز از محبت و عشق شهیدان نمود. 

عتباتی افزود، مسئولیت کارگزاران نظام در قبال خون این شهیدان صدچندان است و همکاران در دادگستری هم در جهت احقاق حق و اجرای عدالت مسئولیت بزرگی دارند و حقیقتا این وظیفه خطیر کم از ایثار و شهادت در جبهه و جنگ ندارد.

رئیس کل دادگستری استان به بازدید خود از دادسرای مرکز استان اشاره و گفت: علیرغم مشکلات زیاد کمبود‌ها و نیازمندی‌ها خصوصا از جهت کمبود کادر قضایی و اداری همکاران دادسرا در ارومیه و سراسر استان با تمام توان کار می‌کنند و برای مشکلات مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنند.

عتباتی در ادامه صحبت‌های خود به گزارش‌های بازرسی معاونان ناظر اشاره و گفت:گزارش‌های واصله مدیریت را در مباحث نظارتی و صیانتی کمک می‌کند و رشد و ارتقای کمی و کیفی رسیدگی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود در بحث نظارت بر حوزه‌های قضایی معاونان ناظر تثبیت اسناد مالکیت اراضی کشاورزی را هم در دستور کار خود قرار داده و مورد پیگیری جدی قرار دهند.

رئیس شورای قضایی استان به اهمیت جلسات مشورتی در پرونده‌های کثیرالشاکی و مهم اشاره و از معاونین ناظر خواست ضمن رصد این پرونده‌ها هماهنگی لازم را با رئیس و دادستان حوزه قضایی تحت نظارت خود داشته باشند تا در رسیدگی‌ها سرعت دقت و صحت اتفاق بیفتد و به افزایش میزان اتقان و استحکام آرای قضایی کمک کند.

در ادامه جلسه اعضای شورای معاونین به بررسی آمار و عملکرد آذرماه حوزه‌های قضائی، شعب محاکم و دادسرا‌ها پرداختند و پس از آن دستورات جلسه مورد بحث و تبادل نظر شورای معاونین قرار گرفت و نهایتا با تصویب مصوباتی جلسه به کار خود خاتمه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار